Algemene voorwaarden
1 Algemeen
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen Pinbumper te `s-Gravenhage, hierna te noemen de leverancier .
1.2 Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met deze leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat.
2 Levering
2.1 De leveringstermijn kan als het product in voorraad is, maximaal oplopen tot 3 werkdagen.
2.2 De levering gaat per post.
2.3 Zendingen naar België worden verhoogd met € 7.50 i.v.m. hogere tarieven van de post.
2.5 Klanten kunnen een bestelling tot het moment van verzending annuleren.
3 Gegevensbeheer
3.1 Door het plaatsten van een order wordend e door u verstrekte gegevens opgenomen in ons klantenbestand. De leverancier houdt zich aan de Algemene verordening gegevensbescherming en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden, tenzij het juridisch is vereist.
4 Garantie
4.1 Als na ontvangst blijkt dat er iets onjuist, of beschadigd enz. is dan zenden wij u binnen enkele dagen een nieuw product toe.
5 Aansprakelijkheid
5.1 De leverancier kan niet aansprakelijk gesteld worden voor enige schade, zowel lichamelijk, materieel of immaterieel, die het gevolg zou kunnen zijn van het gebrekkig functioneren of door verkeerd gebruik van de door ons verkochte producten.
5.2 U zult de leverancier niet aansprakelijk stellen voor het verkleuren, krimpen of slijten van de artikelen, noch voor andere gebreken die tijdens het gebruik van het artikel kunnen optreden.
5.3 De leverancier garandeert niet dat een pinautomaat met het gebruik van een Pinbumper niet defect kan raken door welke oorzaak dan ook.
6 Recht van retour
6.1 Wij doen ons best om een goed product te leveren.
6.2 U mag het geleverde product binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen terugsturen. Het totale bedrag dat u hebt betaald krijgt u dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product terug. De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de koper. Mail ons daarvoor op verkoop@pinbumper.nl
Als u een verkeerd artikel hebt gekregen dan kunt u ons mailen en aangeven hoe u wilt dat het wordt opgelost.
7 Afbeeldingen
7.1 De werkelijke kleuren van de artikelen kunnen iets afwijken van de op uw scherm getoonde afbeeldingen.
8 Overmacht
8.1 De leverancier is niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.
9 Klachten
9.1 Heeft u over de diensten en/of artikelen een klacht, mail ons dan op verkoop@pinbumper.nl of bel naar: 015-3642156
9.2 De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
9.3 Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
9.4 Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
9.5 Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
9.6 Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten vervangen of terugnemen (zie art 6)
Pinbumper
Postbus 91585
2509 ED `s-Gravenhage
06 201 102 35
info@pinbumper.nl
KvK den Haag 72323574,
BTW nr.: NL002060241B36
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen Pinbumper te `s-Gravenhage, hierna te noemen de leverancier .
1.2 Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met deze leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat.
2 Levering
2.1 De leveringstermijn kan als het product in voorraad is, maximaal oplopen tot 3 werkdagen.
2.2 De levering gaat per post.
2.3 Zendingen naar België worden verhoogd met € 7.50 i.v.m. hogere tarieven van de post.
2.5 Klanten kunnen een bestelling tot het moment van verzending annuleren.
3 Gegevensbeheer
3.1 Door het plaatsten van een order wordend e door u verstrekte gegevens opgenomen in ons klantenbestand. De leverancier houdt zich aan de Algemene verordening gegevensbescherming en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden, tenzij het juridisch is vereist.
4 Garantie
4.1 Als na ontvangst blijkt dat er iets onjuist, of beschadigd enz. is dan zenden wij u binnen enkele dagen een nieuw product toe.
5 Aansprakelijkheid
5.1 De leverancier kan niet aansprakelijk gesteld worden voor enige schade, zowel lichamelijk, materieel of immaterieel, die het gevolg zou kunnen zijn van het gebrekkig functioneren of door verkeerd gebruik van de door ons verkochte producten.
5.2 U zult de leverancier niet aansprakelijk stellen voor het verkleuren, krimpen of slijten van de artikelen, noch voor andere gebreken die tijdens het gebruik van het artikel kunnen optreden.
5.3 De leverancier garandeert niet dat een pinautomaat met het gebruik van een Pinbumper niet defect kan raken door welke oorzaak dan ook.
6 Recht van retour
6.1 Wij doen ons best om een goed product te leveren.
6.2 U mag het geleverde product binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen terugsturen. Het totale bedrag dat u hebt betaald krijgt u dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product terug. De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de koper. Mail ons daarvoor op verkoop@pinbumper.nl
Als u een verkeerd artikel hebt gekregen dan kunt u ons mailen en aangeven hoe u wilt dat het wordt opgelost.
7 Afbeeldingen
7.1 De werkelijke kleuren van de artikelen kunnen iets afwijken van de op uw scherm getoonde afbeeldingen.
8 Overmacht
8.1 De leverancier is niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.
9 Klachten
9.1 Heeft u over de diensten en/of artikelen een klacht, mail ons dan op verkoop@pinbumper.nl of bel naar: 015-3642156
9.2 De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
9.3 Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
9.4 Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
9.5 Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
9.6 Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten vervangen of terugnemen (zie art 6)
Pinbumper
Postbus 91585
2509 ED `s-Gravenhage
06 201 102 35
info@pinbumper.nl
KvK den Haag 72323574,
BTW nr.: NL002060241B36
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken